• Umysł nazisty. 12 ostrzeżeń z historii

66.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.656 kg
ISBN 978-83-8360-294-3

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Umysł nazisty- Co sprawiło, że naziści byli zdolni popełnić tak niewyobrażalne zbrodnie?

Dlaczego niektórzy komendanci obozów koncentracyjnych z większym zaangażowaniem nadzorowali mordowanie więźniów? Jak to się stało, że zwykli obywatele Niemiec nie sprzeciwiali się prześladowaniom i pogromom Żydów?

Laurence Rees próbuje zrozumieć światopogląd i sposób myślenia nazistów. W tym celu łączy badania historyczne z najnowszymi ustaleniami psychobiologii i neuropsychologii, a także sięga do niepublikowanych wcześniej wywiadów, które w ciągu ostatnich 30 lat przeprowadził z byłymi nazistami i ludźmi dorastającymi w Trzeciej Rzeszy.

Dlaczego najmroczniejsze karty historii powinny być ponownie analizowane? Każdy z 12 rozdziałów tej książki to konkretne ostrzeżenie - warto się z nimi zapoznać, by uniknąć błędów przeszłości.

To niepokojąca i ważna książka, akurat na obecne czasy. -profesor Ian Kershaw

Laurence Rees- brytyjski historyk, autor książek i filmów dokumentalnych. Ukończył Uniwersytet w Oksfordzie, był wykładowcą w London School of Economics and Political Science, a także dyrektorem telewizji BBC History. Laureat wielu nagród i doktoratów honoris causa Uniwersytetu w Sheffield i Open University. Rees jest autorem bestsellerowych książek historycznych opowiadających o okresie II wojny światowej. W Polsce ukazały się m.in.:Starcie tyranów. Hitler i Stalin - sojusznicy i wrogowie(Wielka Litera, 2021),Auschwitz. Naziści i „ostateczne rozwiązanie", Holokaust. Nowa historia.

Data wydania:
2025-11-17
Status:
Nowość
Wydawca:
WIELKA LITERA
Oprawa:
Twarda
Format:
16x23,5
Rok wydania:
2025
Autor:
Laurence Rees
Stron:
440
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Jan Dzierzgowski
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.